4 лютого працівники закладів охорони здоров'я Львівщини навчалися мистецтву комунікації для зміни поведінки: як працювати в колективі, як вибудувати відносини з пацієнтами.
Немає ідеального спеціаліста на всі випадки. Але й немає меж для удосконалення.
Кожна професія, що передбачає взаємодію в системі «людина — людина», ґрунтується на навичках спілкування.
Можна бути суперфахівцем, володіти унікальними техніками медичних маніпуляцій, можна напам’ять знати клінічні настанови й протоколи, можна щоденно удосконалювати свою фаховість і мистецтво лікування, але все це стає неефективним, якщо лікар не зможе донести свої знання й уміння до пацієнта і не зробить його повноцінним учасником його ж лікування.
Мотивація щодо лікування, ефективна комунікація – є запорукою довіри до лікарів, а, отже, участі у процесі лікування, а, відтак, у виздоровленні!
Захід із безперервного професійного розвитку для працівників закладів охорони здоров'я проведено за підтримки Україно-швейцарський проєкт Діємо для здоров‘я.
Comments